Hemma

Jag och Malin var och tränade agility i lördags kväll, och det gick riktigt bra! :) 

jag hade inte vågat prova vipp-brädan dittills då jag kände att jag inte vill råka göra något fel så han skulle råka bli rädd eller något, men med tips och lite hjälp gick det finnemang! Nästa gång ska jag komma ihåg att ta med en liten skål och två bollar istället för en ;)











 Så roligt!!! 

Och vidare till något inte fullt lika roligt...
Igår fick jag ta mej i kragen och åka till tandakuten.
Min %^#~+_@-a visdomstand har gjort mitt liv till ett helvete, för att låta lite dramatisk, dom senaste dagarna, och väl där kan dom inte göra mer än att spola rent med nån saltlösning och skriva ut Kåvepenin mot infektion. Hon rådde mej att fortsätta med citodon (som om ja skulle klara mej utan) och ringa tillbaka när inflammationen lagt sej så dom kan dra ut den där förbaskade tanden då istället. 
Nu återstår vara att se när fakturan kommer, jag har ju hört att det ska vars extra billigt att åka in akut på en söndag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0