Pole-måndag

Åh vad träningen idag inte gick värst bra... Några tricks vi bara har gjort från golvet förut skulle vi göra uppe på stången och jag fick bara inte till vinkel på höften i någon av dom. Det gick bara inte! 

Svettig om händerna var jag också så greppen bara gled. Funderar om man skulle ha provat såna där grepphandskar någon gång? Skulle vara intressant att se hur det skulle kännas. 
I alla fulla fall så var jag tvungen att fortsätta hemma när jag kände att det gick så dåligt och då satte jag dom! Yes! Efter att ha känt på dom från golvet och hittat fästpunkterna så gick det myyycket bättre!
Dock måste jag nog skicka Timmy på en intensiv kurs i fotografering för vissa bilder han tar är inte från någon vidare värst smickrade vinkel. Om man säger så. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0