Friträning

Igår kväll var jag iväg på pole-friträning och försökte befästa lite trix, bla hip hold, cross knee release, cross ankle release, yogini, cupid och shooting star. Jag skulle såå gärna vilja lägga mer tid på polen just nu då det känns som att jag "tappar" lite då jag aldrig hinner träna mellan kursomgångerna, men Flip väger mest just nu. Honom kommer jag att fokusera stenhårt på nu i vinter =) Vi måste ju ta dom där jävla pinnarna nån gång! 

 
 
Och faktiskt, FAKTIKST, så har det hänt lite med min kropp sedan i mars fastän det inte känns som det =) 
(dom till höger är nu ;) )

 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ida

D ha ju hänt sjukt mycket!! Snyggt jobbat syrran!

Svar: tackarr =)
Moa Bergström

2014-11-13 @ 21:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0