Äntligen Fredag!

Jomensåatte.... inte riktigt så att jag kan säga "Äntligen Fradag" egentligen då jag har jobbat 2 dagar på två veckor och vabbat resten, meeeen fredag är ju alltid fredag eller hur? På tal om fredag så får jag tårar i ögonen varje gång jag ser ICAS nya reklam, så himla fin ♥


Imorgon tävlar jag och Flip våran andra agilitytävling och på söndag våran andra lydnad (plus att jag ska vara funktionär då jag inte tävlar), så det kommer vara en övervägande hundig helg. 
Jo, det är ju även KM i Agility på söndag efter lydnaden, så om inte Flippelifloppen känns alltför trött kör vi den också =) 

Min stjärna 


Igår kväll hjälpte mina riktiga små stjärnor mej med att baka muffins till tävlingen, dom var vänner nästan hela tiden...

Det blev chokladmuffins med chokladbitar och vanlijmuffins med blåbär och vit choklad. Dom skulle ju promt ha en var av varje efteråt och tog typ en tugga av varje, så jag vart tvungen att äta upp nästan 4 muffins. Dom var jätte goda, så jag proppade i mej 2 stycken till efter det.  Timmy sa någonting om att äta för mycket, man jag lyssnade inte så noga...

Då kunde jag somna gott sen.


 
 

Kommentarer
Postat av: Mona

Ååå va kul! Kör hårt !! 😃

Svar: jaa det var jätte kul, faaast gick sådär va ;)
Moa Bergström

2014-10-03 @ 20:57:09
URL: http://periodarn.blogg.se
Postat av: milina.blogg.se

Åh så söt hund :(

Svar: joo det är tur det ibland ;)
Moa Bergström

2014-10-04 @ 02:09:30
URL: http://milina.blogg.se/
Postat av: milina.blogg.se

:)*

2014-10-04 @ 02:09:35
URL: http://milina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0