Alena

Igår begav sej Timmy och barnen till Moräng till farmor och farfar så jag är ensam hela, hela helgen. Eller heeelt ensam är jag ju inte, jag har ju både Flip och Eiya (nåja, hon är väl här ute någonstans...?) att umgås med. 

Vad gör jag då på min första ensamma kväll? Jo, det ska jag ta och berätta. Jag somnade på soffan just efter 21.00 (jag tittade en liten, liten stund på "Kärleken checkar in") och vaknade halv åtta i morse... SCORE! Nåja, nu känner jag mej då rejält utvilad om inte annat. 

När jag vaknade begav jag mej ut och sprang med Flip 3,5 km och sedan har jag tvättat, tvättat, städat och tvättat. Typ. Nu ska jag städa lite till och sedan göra någon slags lunch... kanske woka grönsaker och kycklig så de finns resten av helgen. Haha! 

Det var faktikst en riktigt bra idé...


Jag börjar äntligen hitta balansen här... klurigare än det ser ut. Nu ska bara fötterna ner till huvudet också, haha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0