Grim känner sej såhääääär liten.




Om jag hade haft lusten inne hade jag kunnat koka ägg på Grims panna inatt, stackarn, så med andra ord har vi varit hemma idag.

Mestadels av tiden har han velat sitta i knäet och titta på film (inte mej emot), men vi har även varit på Coop en snabbis och handlat. Grim valde noggrant ut en glassförpackning (snappade åt sej den första han såg), och proppade sedan i sej 4 glassar på vägen hem medans jag hejjade på. Det är rätta takter! Men vet aldrig när man får glass igen ;) 


Möjligtvis får han äta ungefär hur många han vill nu efter han sovit, men det låtsas vi inte o

det är en förmån man får om man är sjuk, tycker jag.
 

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Men stackars Grimsor❤️ hoppas de går över illa kvickt! Här hemma har vi också sjukstuga då Arvid är förskyld med feber och hosta, inte kul ! :( även ja har fått mig en släng av förskylning! Kanske var de så att Arvid smittat Grim , eller tvärtom! Pussar å kramar❤️❤️

Svar: huvvaligen, inge kul å va suuk! hoppas våra pojkar blir friska snart! <3
Moa Bergström

2014-09-25 @ 21:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0