Söndag

Det första jag ser när jag vaknade i morse var Flip som låg med viftande svans och stirrade på mej ungefär, vad ska vi säga, 1 dm bort, haha! 

Jag klädde på mej och sen gick vi en morgonpromenad i skogen. Helt OK sätt att börja dagen.

Någon funderar på att flytta hemifrån??





Igår kväll dammade jag av ritblocket och ritade lite. Så himla roligt det är, synd bara att man aldrig tar sej för att göra det oftare... Motivet fick bli min käre kusin Vanessa.
Människor är ju hur klurigt som helst att rita, men det blev helt okej ändå. Jag skulle vilja gå en tecknar-kurs och lära mej rita hår på riktigt! Men det finns ju ganska så bra instruktioner på youtube iofs...

 
 
Nu - Fika!
 

Kommentarer
Postat av: Big sister

Men så fint! Rita av oss oxå! ;)

2014-09-07 @ 09:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0