Tunnelrace på Ön!


Ikväll har det varit tunnelrace på ön. Vi var 26 hurtiga ekipage som sprang banan hela 2 gånger enbart för nöjes skull, och OJ vad kul det var!!

Sammanlagt var banan 20 tunnlar lång, och det var bara en gång på mina 2 omgångar jag var tvungen att, bokstavligen, stanna av och tänka efter vars jag skulle, haha! Förmodligen såg det otroooligt klyftigt ut, men jag får trösta mej med att det hände ungeför alla ;) Flip var superduktig och supertaggad, så efter "tävlingen" åkte vi vidare till Hissjö för att träna vidare på kontaktfält och slalom. 


Asså slalomet.... jag skickade honom från alla möjliga vinkar, och om han i framtiden tar slalomen lika bra som han gjorde ikväll så kan jag inte se några bekymmer alls, så himla bra gick det! Han gjorde rätt VARENDA GÅNG! 

Piloten kan möjligtvis sitta framför datorn just i detta nu och känna sej stolt som en tupp. 

Möjligtvis. 

Kommentarer
Postat av: S

http://m.blocket.se/uppsala/Soker_tryggt_hem_56297932.htm?ca=11&w=3Syskon till

Flip? Väldans lik iaf :)



2014-09-25 @ 04:15:17
Postat av: S

http://m.blocket.se/uppsala/Soker_tryggt_hem_56297932.htm?ca=11&w=3

Syskon till Flip? Väldans lik iaf :)

Svar: Haha!! Det var ju jättelikt!
Moa Bergström

2014-09-25 @ 04:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0