Men Glad Påsk

 
 
 
Herremingee, vilken förträffligt bra påsk vi haft det. Den hade varit helt utomordentlig om det inte vore så att Timmy jobbade helg och var tvungen att vinka av oss istället för att följa med. Där gav Vuxenlivet  honom en redig bitchslap i ansiktet.

Nåja, han fick istället en helg för sej själv (ja, förutom dom där 4 jobbtimmarna dåra..) och vi fick komma hem till en välstädad lägenhet ♥ Han lärde sej nog något sist han var hemma själv och vi INTE kom hem till en städad lägenhet, mjehehheheee ;)

Annars då? Flips klo läker som den ska och vi är förhoppningsvis på banorna igen om ett par veckor... Jag och min Overlock-maskin kommer oväntat bra ihop, och jag skulle SÅÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR gärna vilja kompletterna med en ordentlig "vanlig" maskin så jag kan visa upp riktigt ordentliga slutresultat.
Vist det blir helt OK nu, men det ser inte proffsigt ut om man kikar noga, och jag tycker att det skulle vara superkul att kunna ta emot lite beställningar i framtiden =) 

Önskelista:

(sax-slip↓)



Näe, jag får nog fortsätta att köpa trisslotter antar jag...
 
 
 



Kommentarer
Postat av: ♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥

Härliga påskbilder. :)

Svar: tack =)
Moa Bergström

2015-04-08 @ 12:29:33
URL: http://evahle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0