Tävling i Piteå

I helgen har jag och järngänget varit och tävlat i Piteå, och vilken helg vi haft! På vägen hem i söndags hade vi två uppflyttningar till Mästarklass och en till Fortsättningsklass med oss i bilen =)

 
<br />/>Altså wow, vilka stjärnor vi har!

Eftersom vi klassade upp på lördagen bestämde jag mej där och då för att debutera Mästarklass på söndagen, enbart i träningssyfte då eftersom vi inte har alla momenten. Flip var helt fantastiskt duktig och domaren kommentarade efteråt att hon tyckte att han var oerhört duktig ♥ och det är han ju.

Eftersom Ann var tvungen att jobba på söndagen så stannade Fenix hos oss över natten och jag tävlade även honom på söndagen. Det gick förvånansvärt bra att ha fyra hundar i ett litet rum med två sängar måste jag säga =) Dom fungerar helt suveränt ihop.
Jag och Fenix vann klassen med 98 poäng och dom fick diplom och uppflytt till fortsättningsklass =) Duktig vovve!

 

Nu ska jag fortsätta att kurera mej.... har åkt på världens förkylning och är minst sagt hängig. Så himla jobbigt. Det är tur att nästan alla förkylningar blir bättre med glass. För så är det väl? Har hört att Snickersglass fungerar bäst ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0