WAAAZUUUUUUUP

Goddagens folket.

Fastän klocklan inte ens är 21.00 i skrivande stund så funderar jag starkt på att lägga mej och sova, alternativt somna på soffan framför en dålig film. MIna ögon känns helt trötta efter allt stirrande på alla duktiga ekipage från dagens Agilitykurs för inte mindre än Åsa Emanuelsson! Oh my, någon gång ska jag också kursa för henne, viken EN! Känns som att jag lärde mej hur mycket som helst bara av att se (tokstirra) och lyssna =)


Imorgon ska jag och Flip köra agility för första gången "på riktigt" sedan klo-skadan. SOM jag längtar, och jag kan lova att lilla draken gör desamma!
 

Vi slog på stort med middagen idag och åkte iväg till McDonalds, och efteråt letade vi igen den nya äventyrslekparken på ersboda. Vi hade ju hört att den var hög, men vi förstog inte att den var sååååå hög... -gulp-

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0