Nu är det snart julafton!

I fredags åkte vi först och lämnade barnen i Moräng hos farmor och farfar för att sedan åka vidare till Malå för att på lördagen gratta min farmor som har blivit hela 80 år! Vi slog på stort med middag på pizzerian ;), och det blev en väldigt lugn (och skön) middag utan alla små trollungar springandes runt benen.

Det var faktiskt riktigt skönt med en helt barnfri helg, det händer ju inte alltför ofta. Lördag fm packade jag skidorna och Flip i bilen och sedan begav vi oss till elljusspåret för lite drag, och det var sååå jäkla härligt! Bara drygt -2 grader, sol, pigg hund och hyffsat pistat spår. Han drog på riktigt bra mestadels av sträckan (ca 5 km) och vi hade bra flyt! Nu vill jag bara åka mer, mer, mer, så förhoppningsvis blir det bra väder i jul för skidorna lämnade jag kvar i Malå =)

Annars så VABar jag idag då barnen haft feber och lite hosta. Inget man märker på energin dock då det varit fullt ös hela dagen. Vi har gjort teckningar till Tomten, pysslat och kollat på film bl.a. men det blir att vara hemma imorgon också för säkerhetsskull, sen är vi lediga till den 4 Januari. Wihoo så skönt!

GOD JUL!
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0