Snart helg!

Två veckor kvar till julafton och jag har i princip alla barnens julklappar klara. Tummen upp för mej! Jag brukar annars i vanligt ordning panika runt på stan dagarna innan julafton, men jag tror faktiskt att jag föredrar det här istället.
Vad jag däremot HAR lite panik över är alla mina syskonbarns presenter... jag tyckte det skulle vara roligt att göra något själv till dom, som kläder eller annat pyssel, men dom börjar ju vara ett gäng nu (6 st!) och Moa (alias tidsoptemisten) har bara gjort klar lilla August present ännu. Men äh, jag hinner nog.

Jag har suttit och kikat över lite tävlingar i vår fram till och med kvalperioden tar slut för Rallylydnads-SM och känner mej lite irriterad över att dom måste välja samma helg för tävlingarna. 12-13 februari är det tillexempel både agility i skellefteå och rallylydnad i Luleå och jag skulle såå gärna vilja på både, men det är ju fysiskt sett ganska omöjligt. Å ena sidan är det ju bra om vi försöker komma ut på så många rallytävlingar som möjligt innan kvalperioden tar slut, å andra sidan är det ju fan långt till Luleå. Och nästa agilitytävling är inte förrän i APRIL, så jag tror att vi skippar Luleå och satsar på Agilityn den helgen istället. Vi får ändå ihop minst 5 st starter, så några poäng till borde vi kunna snappa åt oss tycker jag. Det vore ju helt sjukt om vi kvalade till SM!


Tänk att det blev hund av den här också ♥



 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0