Debutering i Avancerad klass!

Igår debuterade jag och Flip i Avancerad Rallylydnadsklass, och VANN! Vi fick superfina poäng, och om det inte vore för mina 2 misstag så hade vi fått full pott. Känns ju lite surt, men någon gång ska vi väl kamma hem 100 poäng, eller? =)

 
Jag har även tänkt stryka en rad på "Mina mål 2015"-listan. Istället för "Debutera Avencerad klass i Rallylydnad" så blir det "Debutera i Mästarklass i Rallylydnad" Iiiiih! Så roligt =)
(I Mästarklass börjar man även samla SM-poäng ;))

Det var ju inte bara jag som drog iväg på tävling, Ann och Fenix följde också med =) Dom debuterade Nybörjarklassen och kom på delad 1:a plats med 100 poäng. Grymt!

 

Min första vinst inom hundtävlingar, så det kommer jag att leva länge på =) Fina Flippelifloppen ♥

Idag har jag och Emil provat på Bodybalance på Träna, och det är verkligen något som jag kommer att fortsätta med! Tror att det kommer bli ett super bra komplement till poledancen då det typ bara är styrka och smidighet =) Jag tänker att jag drar med honom en gång i veckan så jag inte behöver träna ensam. Tycker att det låter som en bra plan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0