Herregud

Jo. Igår morse när jag cyklade till jobbet så började jag plötsligt må ganska dåligt. Jag ringde jobbet, vände hem och spenderade ungeför resterande tid av dagen med att kräkas i toaletten.

Så. Himla.Onajs.

Mot kvällen var det bättre, men jag däckade ungefär 21.30 och har sovit mestadels av tiden idag också, såatte, om det skulle vara möjligt att lagra sömn skulle jag ha den säkrad typ en månad framöver =)


Altså. Jag tänker att jag lägger upp lite random bilder också. Man vet ju aldrig när Timmy kan få för sej att omformatera datorn igen...

Små tossingar ♥ Lillebror växer ikapp


Flip fick ett stycke kalkonhals till kvällsmaten. Gottigott, men ganska blodigt


Provade Aysha för första gången förra veckan =) tror att jag på nedra bilden skriker typ "jaaaaaa" (eller så har jag tänkt att äta upp "Pål") just när jag fotrograferas ;)
 
Morgontrött Flip

Stor men liten ♥ lillan hade norpat åt sej en tutte på väg till sängen en kväll, som hon sedan gömde när jag sa god natt. Vilken liten räv!
 
 
 
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0