Dreadhead!

Äntligen, ÄNTLIGEN, har jag gått och skaffat mej dreads! I flera år har jag trånat och längtat, men nu sitter dom stadigt på huvudet =)
Jag har ju tossat in löshår för att få lite längt på det, och jag har nog aldrig haft så långt hår som nu. Eller så tungt, jäklar i mej. Bäst att hålla huvudet rakt när jag går, annars kanske jag tippar omkull. Typ inte, men nästan.

Kliar och sträcker gör det också så man nästan blir knäpp, men det ska vist ge med sej efter ett tag. Nu har jag en spray som luktar pepparmint för irritation i hårbotten, så jag får väl gå runt och lukta som ett tuggummi tills dess.
Men SÅ VÄRT DET!! Känns helt awsome att inte behöva använda gummisnoddar eller hårnålar =) och jag funderar fortfarande vad jag ska göra med luggen, funderar på en ganska kort lugg (kan nästan se mamma nicka nöjt och instämmande nu...), men vi får se... sidecuten ska i alla fall snaggas kortkort.


Okej, dags för BILDBOMB!!

FÖRE:

EFTER:
 
 
 
 
 
 
 
 
ÅH vad jag bara älskar mitt nya hår!!! ♥ Det enda dåliga jag kan komma på är att jag kommer att måsta köpa nya hattar...

 
 

Kommentarer
Postat av: denice

Va snyggt!! Lite avis! Du passar iaf skitbra i det!!! Tack igen för senast ser fram emot nästa gång!!!! 💜

Svar: tackar =) jag ångrar det inte en sekund! hoppas att vi lyckas träffa in malå samtidigt mycket i sommar! =)
Moa Bergström

2015-06-12 @ 08:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0