Här var det egentid

Igår åkte hela familjen utom jag och Flip iväg till Moräng för lite farmor och farfar-häng. Timmy har semester men jag måste jobba, hur orättvist är inte det då? Och vad gör man med all extra tid man har på kvällarna?
Jo, det ska jag säga dej: Man gör PRECIS VAD MAN VILL!! Tjoho.

Igår var jag och Flip på Brukshundklubben, Ön, där Sommarcupen del 1/3 avgjordes, och vi kom hem med en 2:a placering och 9 poäng att ta med oss till nästa Onsdag då det fortsätter i Holmsund =)



När jag kom hem så sydde jag klart min allra första hemmasydda klänning som jag faktikst är ganska nöjd över. Tanden är blodad och jag vill syyyy meeeera! Nästa projekt blir nog en shortsdress tror jag... Min gamla syslöjdslärare skulle vara stolt.

 
 
 
 
Jag vet. Jag måste sluta se så himla glad ut på kort!

Kommentarer
Postat av: Mona

Fan va duktig du ä! Å ja, sluta se så förbannad lycklig ut;) hahhah

Svar: jag har ju superFlip ju, kan inte riktigt fatta vad jag gjort som förtjänat en sån grym hund ;) han är som med på allt!
Moa Bergström

2015-06-24 @ 18:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0