En sån dag!

Klockan ringde klockan 05.00 i morse så jag känner mej minst sagt grötig i huvudet just nu. Eftersom jag skulle ta med och tävla Molly idag och vi skulle iväg så tidigt så spenderade hon natten hos oss, och det första hon gjorde när hon klev in genom ytterdörren var att ryta till ordentligt åt Flip, hehe. Men efter den "incidenten" var allt hur lungt som helst och båda sov med mej i sängen =) (om jag inte känner för gratis-peeling inatt måste jag komma ihåg att byta lakan innan jag går och lägger mej ikväll)

Tävlingen gick bra. Jag kom 2:a i agilityklassen med 1:a pris med pinne i hoppklassen, men tyvärr med fel hund, haha! Flip och jag diskade oss på både loppen och var minst sagt INTE synkade medan jag och Molly fick två superfina rundor med bra känsla. Vi får ta revansch imorgon helt enkelt =)

 

På väg hem från tävlingen stannade jag i Håknäs där Timmy och barnen spenderar dagarna sedan torsdag em och dom var just på väg för att åka och bada så jag följde med. Om möjligt så kände jag mej ännu mörare i kroppen efter baddvistelsen, hehe, och för att plussa ännu lite till så följde jag Malin till stallet och red ut med henne direkt jag anlänt till Umeå igen. Jag vet både en och två som kommer att sova gottigottgott inatt.


Den här lurvtussen fick jag äran att rida:


Flip tyckte det var konstigt att vi satt uppe på hästarna, och han var lite väl nära både fram och bakhovar i början på ridturen, men sedan skötte han sej näst intill exemplariskt ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0