Terapi för själen

En sak jag måste fråga mej själv är: Varför i helvette ritar jag inte oftare?? Här snackar vi om att helt försvinnna i sej själv en stund, och jag överdriver inte (nåja) när jag säger att jag inte skulle märka av en flock jättar utanför om dom så skulle hoppa dubbelhopprep. Så underbart!

En liten, liten nackdel kan ju vara att man liksom glömmer bort tiden lite grann och det är inte bara en gång jag tagit fram ritblocket vid 21-tiden för att sedan få en lätt chock när man tittar på klockan och den är 02.00, typ. Well, that's a mind of a genius, hehe.

 
 
Nu vill jag bara rita meeeeera, och jag har en idé i huvudet som jag gärna skulle överföra på papper... saken är den bara att bilden involverar en människa, och tja.... människor är inte min starka sida helt enkelt..

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Ååh vad fin! :)

2015-05-22 @ 11:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0