Uäk

Nu känner jag mej lite som en gnällspik men det kan inte hjälpas. .. min förkylning hade nästan släppt helt i veckan, nästan ingen hosta och inget snor åsså igår kväll bara -pang bom!- så blev jag jätte täppt i näsan och idag har jag hostat som om jag rökt hela livet och lite till, ungefär. Så. Himla. Drygt.  
Nåja, jag har ju medicin kvar så jag hoppas lite optimistiskt att det ska vara borta imorgon då jag och hundarna drar till Piteå för 3 stater agility och 3 starter hopp! Gissa om jag kommer ha en trött vovve imorgon ;) jag gissar att Pi kommer vara rätt trött också då en agilitytävling är en rätt krävande miljö att "hänga i" en hel dag. Särskilt för en liten valp som tänder till när andra hundar skäller. 
Vi får åka tidigt så jag kan haffa en bra plats till hundarna så dom får liiite lugn och ro, kanske. 

Men nu ska jag och vovvarna ta en powernap innan Linn och Cameron kommer. Lunas kalas på förmiddagen tog på mina krafter, haha! Helt sjukt vad 6 år har gått fort, det var ju nyss hon tog sina första stapplande steg och fick sina första tänder.  Nu håller hon på att tappa sin första tand ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0