Lördag

När jag gick skola var längdskidåkning det värsta jag viste. Jag hatade det och släpade i princip iväg fötterna efter spåret när vi hade det på gympan, för att sedan gena eller stå och vänta där läraren inte längre kunde se mej tills det tagit nog länge för att man skulle kunna komma tillbaka, haha! 

Nu åker jag förvisso inte längdskidor utan skate, men det är bland det roligaste jag vet så länge jag får ha hunden med mej :) vid klockan 9 i morse hämtade Ann upp mej och Flip för att sedan bege oss ut på spåret med hundarna, och Oj vad roligt det var! Alldeles lagom kallt, lagom lång sträcka (ca 4,7 km) och klarblå himmel. Perfekt sätt att börja dagen på! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0