Höjden av tråkighet

Sedan 17.30 har jag tvättat sex maskiner. Så. Himla. Tråkigt! Det värsta är ju att jag måste vika skiten när det torkat...
Varvat med det har vi renbäddat, kastat alla glasflaskor och pantat. Och gissa vad jag ska göra nu? Jo, betala räkningar. Väldigt produktivt, men ack så lite kul. ... Jag kommer ihåg när jag gick 9:an (tror jag?) och det var så himla "inne" med skrynkliga skjortor och byxor. Det skulle väl kunna komma tillbaka?

Jag skulle kunna säga till Timmy att vika tvätten, men då måste jag liksom vika om det mesta igen... jag vet, jag har något allvarligt fel, men VEM viker tröjor utan att vända dom rätt väg först?? Dessutom blandar han ihop barnens kläder, haha!


På lördag fyller Grim 4 år. Helt sjukt! Stora killen ju.. ♥ Bjuder på en liten tillbaka blick. Vassego!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0