No turning back

Nu har jag nästan bockat av allting som ska sägas upp på min "Säga upp"-lista, det som fattas är barnomsorgen som bara är 2 månader uppsägningstid och mitt jobb som är en, så om vi inte flyttar sitter vi riktigt i skiten :P, haha.
Åh det känns så himla roligt och så himla tråkigt på samma gång... jag inser ju att bla träningsmöjligheterna med Flip inte kommer i närheten av den jag har i Umeå, men jag kommer fortfarande att vara medlem i Umeå BHK och tävla för Umeå, så i och med det kommer jag även att kunna delta i kurser i Umeå när jag har möjlighet. Det blir nog bra det här =)


Så, nu ska jag försöka sätta upp några mål och delmål (och drömmar?) för mitt och Flips 2016, här kommer dom:
•Starta flera Rallylydnad mästarklass med minst 97 poäng
•Kvala till Rallylydnads-SM 2016
•Få en säker honnör
•Få säkrare/bättre kontaktfält, främst på A-hindret
•Ta fler pinnar i Ag2/Ho2
•Klassa upp till Ag3/Ho3
•Starta Lk2
•Ha ROLIGT!!

Det låter väl bra? Jag tycker det i alla fall, och det är väl huvudsaken? För övrigt är det svinkallt i Umeå idag, till och med Flip som annars brukar vara helt obrydd av kyla hoppade på 3 ben mestadels av den mycket korta kisspromenaden vid lunch. Hua, -25 är 45 grader för lite, brrrrrr.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja d kommer att bli jättebra :)) btw så är det -37 i Malå, DET är kallt!!!!

Svar: brr tur jag flyttar när det är vår :)
Moa Bergström

2016-01-07 @ 22:36:58
Postat av: Anonym

Va kul å spännande med flytt :D
Jobb ordnar sig nog!!

/Katta

Svar: Ja det känns riktigt spännande :)
Moa Bergström

2016-01-08 @ 12:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0