well well

Ibland tar livet oväntade svängar, allt vänds upp och ner och man har ingen aning om vad som kommer hända här näst.  Som nästan obotlig optimist vill jag se att allting kommer att lösa sej till det bästa, och kanske man kan komma ur det lite starkare än man trott man varit? 

Men, jag har inga planer på att blotta allting här, utan vi går vidare till någonting lite trevligare.  Eller mycket trevligare faktiskt! 
 
I helgen har Piteå Brukshundsklubb arrangerat en rallylydnads tävling som dom kallat "Mästarnas Mästare". Sammanlagt 8 lopp under lör/sön där dom 4 bästa resultaten/ekipage slogs ihop för att kora "Mästarnas Mästare" då, såklart. 2 domare flög upp från Skåne och hade satt ihop minst sagt kluriga och utmanande banor. Kan ni gissa vem som tog hem segern? Jag ska ge er en ledtråd:
 
 
 
Iiiiiiih!! Jag och Flippis VANN! Känslan och energin under lördagen var oslagbar, och fastän han var trött på söndagen höll han ihop hela dagen.  Vilken liten stjärna han är!! Med mycket fina lovord från båda domarna åkte vi hem med 2 bia-bäddar, 4 säckar foder, 1000 kr på folksam försäkringar,  medaljer och framför allt en finfin känsla inför SM:et nästa månad. Ena domaren skev bland annat "Supertrevligt ekipage! Lycka till på SM. Vinnarpotential finns". OMG! Det här kommer jag leva länge på. Skit samma hur det går på SM, jag och Flip tog oss dit tillsammans <3
 
Foto: Crister Mårtensson
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejaheja💪🏻🎉

2016-06-21 @ 08:13:15
Postat av: Christer

Fokusera, var är jag,Vart ska jag ? Gå in i bubblan och kör, lita på känslan och behåll lugnet.
Då är ni oslagbara.

2016-06-22 @ 01:25:48
Postat av: Christer

Glömde, Ha kul på banan. Då funkar det ännu bättre.

Svar: Tack! först och främst ska vi ha kul på banan, om jag kan hålla nerver och sånt i styr är det bara ett plus, haha.
Moa Bergström

2016-06-22 @ 09:49:40
Postat av: Katta

❤️❤️❤️

2016-06-25 @ 09:01:18
Postat av: Katta

Vill ba skriva igen och säga att jag tänker på dig och hoppas att du ska ha det bra vad det än är som har hänt ❤️ Kram!

Svar: Tack katta!
Moa Bergström

2016-06-26 @ 23:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0