November

Då har Halloween passerat och Julen kommer här näst. Jag har börjat kika lite på julklappar till barnen och känner som vanligt att jag borde börjat tidigare. Men en tradition är väl ingen tradition om det inte är återkommande varje år? Och min tradition är tydligen att panikhandla veckan innan jul. Trevligt.
 
Pi debuterade ju i Rallylydnad den 29 Oktober, och min oro att jag kanske haft lite för brottom att komma ut på tävling med henne kändes minst sagt löjlig då hon vann båda sina klasser med 99 och 100 poäng! Hon var så sjukt duktig och tävlingsmiljön rör henne inte i ryggen.
Dessutom fick vi fina bilder på oss när vi värmde upp av duktiga Crister Mårtensson. Det var även han som dömde våran 100-poängsrunda. Man kan säga att han ligger på pluslistan hos mej nu, hehe.
 
 
 
 
 
Flips rundor var helt OK, men vi var inte riktigt i fas den helgen men det blev alldeles för många missar av piloten. Vi sopar det lite under mattan och laddar om för 2 starter i Kalix i slutet på denna månad istället. Då har jag även tänkt att Pi ska ta diplom/titel och debutera Avancerad klass =)
 
I fredags var det Halloweenfest i Storuman av alla ställen, så jag bytte arbetskarriär och lekte make-up artist för en kväll och sminkade både mej själv och en kompis. Det gick åt rätt mycket latex, om man säger så:
 
 
 
 
Jag vet inte riktigt vad jag blev, men Mikael ska föreställa two-face från Batman, och om jag ska vara helt ärlig blev det hur grymt som helst! Det är tur att det finns tutorials på youtube, haha!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0