Soffpotatis?

Eftersom Luna föddes lite tidigt och Grim  alldeles för tidig så har jag fått order av läkare att TA DET LUNGT till bebis kommer, så jag är alltså sjukskriven heltid. Så. Himla. Trökigt. Speciellt med tanke på att jag mår prima ballerina, förutom sammandragningarna som kommer tätt och starkt direkt jag försöker mej på annat än att vaggandes lunka fram, haha. Det och foglossning. Det är graciös att vara gravid.

Jag längtar såå mycket efter att få börja träna igen! Vikten struntar jag totalt i, men jag är inte bekväm med känslan av hur svag min kropp känns efter några månader med ingen träning alls. Jag ser fram emot att sätta upp nya mål när kroppen läkt efter förlossningen, både för mej och för hundarna :) 



Vad gör jag om dagarna då? Typ ingenting. Konstigt nog swishar dagarna förbi ändå :) Jag har hunnit sy lite småkläder, men har insett att jag lika gärna kan börja på stl 74/80 för vi har huuuuur mycket som helst i dom mindre storlekarna! Hur gärna jag än vill göra mindre kläder känns det sjukt onödigt när det redan finns :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0