2018

Hej och hå, redan Januari 2018... 2018, fattar ni??! Barn födda 2000 blir myndiga i år, haha. Helt sjukt. Jag känner mej inte riktigt bekväm med den tanken faktiskt...
I detta nu sitter mina kära barn och kollar på film i soffan. Tillsammans. Utan att bråka (bara en sån sak), hundarna ligger framför brasan och vilar och jag uppdaterar min almanacka med födelsedagar, kurser, tävlingar och annat skoj. 

Jag har en känsla av att det kommer att bli en rätt hektiskt vårtermin för min del. Jag har påbörjat en Skrivarutbildning i Rallylydnad och kommer även att gå en Grundmodul och Rallylydnadsinstruktörs-utbildning nu i feb-april :) Mycket web-teori och många böcker som ska läsas, men det känns kul! 


Det har hänt en del på nästan alla plan sedan jag uppdaterade sist! 
-Pi har blivit SVENSK RALLYLYDNADSCHAMPION, blivit friröntgad (ED grad 0, HD grad A/A!!) och tagit 2 pinnar i toppklass 1 och 1 pinne i agilityklass 1. Duktiga tjej! 
-Flip har tävlat agility på inofficiell nivå (vilket fick mej att inse att agilityvila gjort oss båda gott, han ska nog få komma ut på riktig tävling så småningom) vi har också kommit igång med rallylydnaden efter ett litet vinteruppehåll. Vi behöver poäng på minst 98 poäng för att säkerställa våran kvalplats till årets SM, men det är flera månader bort till kvalperioden är slut så vi chillar någon månad till ;) men träna, det ska vi! 

Nej, nu ska jag och barnen vist spela finns i sjön! Vabruari har börjat... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0