Vad hände?

Idag hände nåt som aldrig hänt förut, jag vaknade FÖRE Lasse. Jo det är sant! Redan halv 8 hade jag plockat fram mina små Rallylydnadsmoment i mini-format och börjat utforma dom 2 sista banorna på vardagsrumsbordet medans Lasse sussade vidare till närmare 8. Hah!
Det tåls ju att nämna att han alltid, alltid, ALLTID är vaken då jag vaknar. Spelar ingen roll om det är halv 5 på morgonen och jag ska iväg och tävla, när jag vaknar är han redan vaken. 

På tal om att göra banor... Jag går ju som sagt en Rallylydnadsinstruktörs utbildning, och i kursplanen är det med banritning så jag tänkte att det är ju lika bra att få det gjort och inskickat så fort som möjligt! Så, jag laddade ner banriningsunderlaget från SBK för att upptäcka att programmet inte stöds av min dator... Vad i h-vete! Provar igen, sliter mitt hår, svär lite grann, gör allt som står på "vad du kan göra om du får problem", provar igen, svär lite till, provar ladda hem ett annat program som krävs för det första... sen kom Lasse som en räddare i nöden och fixade allting till mej ❤ 
Äntligen kunde jag börja med mina banor - i power point, hahaha. Trodde det skulle vara något lite mer flashigt program, men det är tydligen det som fungerar bäst.. Nåja, nu är dom klara och inskickade i alla fall, och jag ska pallra mej upp från soffan för att göra Smörgåstårta, njum njum. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0