lämplig rubrik

Vilken tur jag har som har min pappa ❤❤ Han ställer och har alltid ställt upp, vare sig det har varit att köra hästar till tävling, leda hästar på tävling till att skjutsa barn så kan man alltid lita på pappa ❤

Ikväll när Lasse jobbar sent har han skjutsat Grim till innebandy kl 17, hämtat hem Grim kl 18 och samtidigt lämnat Luna på volleyboll och kl 19 ska han hämta Luna igen. 
Den här lilla godingen, som för tillfället ligger och sussar på mitt bröst, gör det aningens klurigare att pussla ihop när ena halvan vuxenskaran inte är hemma :)


Ovan ser man hur mössorna jag sydde blev. Absolut helt okej med tanke på att det är ett egenritat mönster, haha. Tyvärr har dom inte hunnit blivit provade ännu, men håller tummarna att dom passar! Det känns riktigt kul att kunna använda egengjorda kläder till barnen ❤ jag är så himla sugen på att starta upp en liten Hobbyverksamhet men har noll fantasi gällande namn... kom gärna med förslag! 


#tröttmamma 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0