Vår i luften

Nog finns det roligare saker att prata om än vädret, men när det levererar så här finns det ingen mening med att dölja svensken i mej. Viiiiilket fiiiiint väder vi har!! ❤ 

Sådär. Nu var det gjort.

Nu till helgen vankas säsongens 2:a tävling, och vi håller tummarna för bra resultat även den här gången såklart :) Pi  skulle behöva 3 till bra resultat (över 95) innan kvaperioden  är över för att kvala till SM, men vi har 8 starter kvar så det är bara att kämpa på. Med Flip känner jag mej relativt säker på att han kommer kvala :) 
Vi åker alltså till Umeå på lördag, men först ska vi fira min kära mamma som har blivit 60 år! Hon har bjudit in alla vi syskon med respektive och familj på fika på lördag, så jag antar att det blir rätt ösigt med alla barn, haha! 

Ian växer så det knakar, och igår sydde jag 6 plagg i nästa stl (stl 68!!!) då den lådan ekar farligt tom :) Kommer att behöva komplettera ytterligare med både bodys, pyjamaser och byxor, men jag hoppas att han kommer kunna ha stl 62 i någon vecka till :) 



På fredag får Luna förhoppningsvis ledigt, för jag har en hel dag inplanerat åt oss i schtaaaan  :) Mer om det sen, nu ska jag prova sy en mössa med knutar medans den här lilla sover igen, hur svårt kan de va? 😏

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0