Februari

Redan februari och ingen som helt bebis än. Att vi var oroliga att ens få gå över nyår känns för tillfället väldigt... långt bort, haha. Idag är vi v. 38+2 (v.39!!) och jag känner av lite sammandragningar men inte mer än vad jag gjort tidigare så det känns inte som att det blir någon bebis inom någon snar framtid i alla fall :)

Vi har hunnit fira världens finaste Grim som har blivit 7 år den 30:e januari!! På födelsedagen kom hela skaran Bergströms-kusiner för lekar och fika och dagen efter bjöd han hem några kompisar. Det blev väldigt lagom för den höggravida mamman :) 




Annars går jag hemma i princip, och väntar på bebisen. Vilket jag gjort ett tag nu, och jag börjar eventuellt vara lite less :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0