Han är här ❤


Äntligen är han här 💕 Fredagen den 8 februari kl 03.01 föddes han, precis en vecka innan bf :) 
Det är en sån märklig känsla, samtidigt som det känns konstigt och lite ovant känns det också så självklart. Såklart att det var han som skulle komma till oss ❤ 

Fredagen började vi med att åka till Skellefteå  på förmiddagen med värkar/sammandragningar med 3-7 minuter emellan. Fortfarande rätt klena, men efter att ha diskuterat med barnmorskan kom vi överens om att vi skulle kolla läget. 

Läget var lugnt. Tappen var kvar, och öppen ca 2 cm, så vi fick åka hem igen. Haha asså väl hemma igen blev jag så svärless! Jag gick en långpromenad med Pi och satt sedan och surade i soffan med en Harry Potter bok tills barnen kom hem. 

Någonstans efter 21.30 så byttes "molandet" ut och fick en helt annan karaktär. Pang bom, bara. Vid 22.50 ringer jag mamma och pappa och säger att dom måste komma, och vid 23.30 beger vi oss mot Lycksele. Vi blir inskrivna 00.30 ca och vårat lilla guldkorn föddes 03.01 💕 
Lasse var fantastisk! Vilken man jag fått, pappan till vårat barn 💖 

Nu ska vi fortsätta mysa här hemma 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0