Mina tavlor på väggarna

Igår fick jag äntligen tummen ur och byggde ihop och målade en av ramarna till en av mina tavlor som bara har stått här hemma. Jag använder mej av klackfoder till mina ramar, då kommer dom ut en bit från väggen också vilket jag tycker är fint :) 

Nu hänger i alla fall 2/4 tavlor uppe. Höjden på dom måste justeras lite, men tills vidare får dom hänga såhär då jag inte orkade göra fler hål i väggen, haha. 


Lite kul är det ändå att ha sin egen "konst" på väggarna :) och Lasse tycker om dom, vilket också är ganska viktigt ❤ 

Helgen som var har barnen varit på skidskola, och om det inte varit så kallt idag hade vi farit till backen efter skolan då Grim verkligen, verkligen, verkligen vill visa att han kan åka själv nu, men det måste helt enkelt vänta tills det blir mildare ute. Vi håller tummarna för imorgon, så passar vi på att hälsa på moster Ida idag för lite klippning av barn istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0