2019

Nyårslöften är överskattade, men man kan inte börja ett nytt år utan nya mål så här kommer mina:


-"Slö-scrolla" mindre. Vet inte hur många gånger jag sitter med telefonen utan att egentligen göra något? Jag behöver inte kolla Instagram flera gånger per dag (per timme?) 

-Gå ner mina gravid kilon. Jag vill känna mej stark och pigg, och gärna komma i mina kläder igen :) Jag vill fortsätta med yogan, men även hitta tillbaka till löpningen.

-Kvala och tävla SM med minst 1 hund. Ja, jag inser att det kan bli lite tungt i år då jag hittills har 4/7 resultat med Flip och typ 2/7 resultat med Pi. Kvalperioden går ut 6:e maj och jag vet inte hur mycket vi hinner tävla innan dess. 

-Göra en exteriörbeskrivning på Pi och få henne KORAD! Hittils har hon godkänt MT och HD A/ED 0, så det är den som saknas :)

-Äta mindre kött, mer grönsaker. Vi äter inte mycket rött kött, men däremot mycket fågel och fisk. Kanske införa en vegetarisk dag?


 Så. Det är vad jag har funderat ut än så länge... ska bli intressant att se om jag kan pricka av alla innan året är slut :) 


Bilden är på mej och Flip på vårat första SM tillsammans Vi har hittills kvalat 3 år i rad, så jag hoppas att vi får tävla igen i år och att även jag och Pi får uppleva det!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0