Ny almanacka




Jag beställde en ny almanacka från personligalmanacka.se förra veckan och är SÅ NÖJD! Finaste framsidan blev det också ❤ helt opartisk. 
Förra gången jag köpte därifrån körde jag på A3 storlek, och denna gång en mer kvadratisk form för att... Tja, Linn hade en sån och jag tyckte den såg praktisk ut, haha.
Inte lika klumpig heller. För lets face it, mitt liv ryms i en mindre almanacka än så 😂

Jag älskar att låtsas ha någon slags ordning på när det är barnmorska besök, volleyboll, hockey, gympa, bad och allt vad det nu är varje vecka :) 

Idag har vi tid hos barnmorskan igen. Tyvärr kan inte Lasse följa med då han jobbar, men jag uppdaterar honom efteråt såklart ❤  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0