Oh my goood

Från ca kl halv 10 idag har jag och Lasse försökt få någon slags ordning i källaren. Eller ett av rummen i källaren som är tänkt att bli ett gästrum/barnen spel/tv rum.

Vi kan säga såhär, att det rummet har varit fullt (och då menar jag FULLT!) med flyttlådor och annat skit som har stått där ändå sedan vi flyttade in. Det är ett ganska stort rum, och med andra ord ryms det ganska mycket saker.

I alla fall... Idag har vi skruvat ihop en tre-dörrars garderob som stått icke monterad där nere, fyllt den med diverse jakt/fjällvandring/fiske grejer från några lådor, tömt och rensat ytterligare 7 lådor och vet ni? 
Det syns ingen skillnad... himlarns så är pepp man blir på att fortsätta! Not.
Men det ska vi! Jag ska bara vila en stund först (Lasse som ordinerat det, bäst att lyssna) och Lasse skulle leka en stund med traktorn medans det är ljust ute :)

Jag bjuder på några före-bilder i alla fall: (fast här har vi hållit på ett tag med att flytta lådorna så att garderoben skulle rymmas, det är hur många lådor som helst bakom mej...)



Tack och hej, leverpastej 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0