Hellooo

Maj gaaad vad månaderna rullar på! Ian är snart 7 (!!!) månader, Luna har börjat 3:an och Grim 1:an. På något sätt känns det lite lugnare i mammahjärtat att vi har en liten plutt hemma också, inte bara storbarn 😅 


Konstigt nog är det bara barnen som blir äldre??

Nää, skojar bara. Hundarna blir också äldre. Flip har blivit 7 år han också, och jag får ett litet slag i bröstet när jag tänker på att jag har 7 år mindre med honom. Älskade Flippis som är världens bästa tränings/tävlingskompis OCH familjehund ❤ 

 

Men än är han pigg, glad och fräsch, och jag hoppas på mååååånga fler år! 
Nej, nu ska vi se Suits och äta godis.  Gäller att ta vara på kvällarna ordentligt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0