Tjoooollaaaahopp!

Tjolahej! Jag vaknade idag och var på ett strååålande humör!. Nej, jag är inte eronisk, jag var faktikst det. Och som grädde på mosen (?) så var det bara -5 grader. Perfekt! (allt under -20 är i alla fall varmare än det varit under veckan)
Jag tog Nika på en lång promenad, jag red henne inte eftersom hon fick massage igår. Hennes "problemområden" har tydligen blivit betydligt bättre än för tre veckor sedan. Det är ju bra, då vet man att ridningen ger resultat på riktigt!

När jag gick in i hagen och skulle sätta på henne grimman så fick hon syn på mitt päron och blev vist jätte sugen på att sno det av mej, men jag var ett steg före henne och gömde det bakom ryggen och försökte klänga på henne grimman med en hand (inte lätt). Medans jag desperat försökte sätta på henne grimman så såg Sprettur sin chans och tog MITT PÄRON bakom ryggen på mej...-mutter- ..Lömska små hästar som arbetar tillsammans...

    

Idag gjorde jag också nåt som jag aldrig gjort förut. Jag gick in på ICA och köpte potatis! Potatis! Jag har alltid köpt typ pommes eller likn. Aldrig...råa?
Det var dock på Idas begäran till våran finfin middag i eftermiddag. Annars hade jag aldrig ens tänkt tanken.
Jag är en riktigt matmor jag!

Ohhh Scrubs på tv.... okej Timmy, du kan väl få använda datorn ett tag...

Kommentarer
Postat av: Mli

Hej. Gå in på http://crazyhappy.blogg.se/mli/

Är det en design du skulle kunna tänka dig ha? Eller hatar du den?

2009-02-23 @ 04:04:26
URL: http://crazyhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0