Fredag den trettonde är skitsnack




Danica var en väldigt duktig häst idag! Jag for iväg till ridbanan igen, och passade på att få mej en 7 kilometer lång promenad(!) , jag skulle kunna skritta dit, men jag gick för att hålla värmen. Brrr!
Det blidde dressyr idag, övergångar coh såna praktiska grejer. Hon var riktigt jävla duktig idag. Lite pigg i början när det var en till häst där, men lugnade fort ner sej. 
Jag passade på att göra en expriment som jag blev tipsad på en hoppkurs för läänge sedan. Man räknar hur många galopp-språng man får från ett varv runt ridbanan, åsså kollar man igen efter någon månad. Tanken är då att det ska vara många fler. Det är helt perfekt för Nika, hon tycker kort galopp är vääldigt jobbigt nu. Jag vet inte hur stor banan är, men jag fick 50 och 51 steg idag, inte så superbra kanske, men något att träna på=)

Storhandlat har jag hunnit med också, för hela 1600 kronor! Usch, jag ska sluta äta mat, det är så dyrt! Men Timmy envisas med att ha det hemma...
På tal om Timmy så har han fyra kompisar här nu som snart ska fara å se Håkan Hellström (viste inte ens han spelade här ikväll) åsen ska två stycken sova här och två stycken på Haga. Det var ju en himla tur jag fick för mej att städa lägenheten igår, ananrs hade dom inte kommit in..  Dom kommer kanske inte in i alla fall, Emil for med nyckeln till Glommers idag, men han tror att Johnny och Ida har ett exemplar. Fortsättning följer....



Kommentarer
Postat av: Mli

Haha jo jag lever :P Fredag den 13:de är bullshit! :P

2009-02-13 @ 23:29:11
URL: http://crazyhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0