Trist väder


Det blidde ingen simning idag, brudarna hade tvättid och jag hade ingen lust att plaska runt själv. Men imorgon -då ni. Då ska vi simma så vi får simhud mellan tårna.
Summer 2020 -here i come!

Nika var väldigt lugn och sansad idag, med tanke på hur lite hon gått pga av halkan. Det var nästan att hon va lugnare nu än när hon är "igång" =)
Men det var mysigt att bara ta det lungt idag, vi skrittade och travade bara där asfalten inte kommit fram än
(vilket inte lbev så mycket) Men vi var ute ca 70-80 minuter kanske.

Jag kanske ska börja rida en annan häst med, men vi får se hur det blir med det. Den hästen är enorm, och med mina 161 långa centimeter har jag lite svårt att "rida ihop" såna bamse hästar=) Men vi får se.

Timmy säger att det är en bra film på 9:an nu, jag måste nästan gå och kika...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0