Rubrik

Varför måste det vara så nedra kallt för? Det är inte precis så att man dreglar efter att få komma ut och få i sej lite frisk luft när luftvägarna riskerar att frysa igen bara man sticker ut näsan genom dörren.
Imorgon hoppas vi på bättre väder så att vi i alla fall kan gå ut och titta på hönorna och mata kaninerna. Lillan stod med stora ögon och gapande mun sist, så jag tror i alla fall att det var lite intressant.
Imorgon ska jag även provrida min eventuella framtida medryttarhäst. Spännande! Hoppas det går vägen, det vore så himla perfekt eftersom han bara står 7 km bort. Dessutom vill han vist gärna tränas och tävlas också, och det passar mej ypperligt då jag också gärna tränar och tävlar.
Det vore underbart att komma ut på tävlingsbanorna igen! Fan, är det 4 år sedan sist? Det kan väl inte stämma... ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0