Onsdag Nov 10:1

Ridningen igår altså.. Helst av allt skulle jag vilja säga "Ridning? Vilken ridning?", men tyvärr så finns det levande vittnen...
Alita skötte sej dock jättebra! Bjöd på bra och tog mycket större markyta än hon brukar. (Duktig häst!) Det var min ridning som var i riskzoonen. Jag tror att min hjärna för tillfället befinner sej på någon varm plats och bara latar sej, för med mej är den då inte!
Jag visste exakt vad jag skulle göra för att bättra på det som kändes "sådär", men jag gjorde inget. Bara satt där som ett fån och nöjde mej med den där "Det kändes sådär..." känslan.
Jag blir tokig på mej själv!!
och nu dröjer det en vecka innan jag, förhoppningsvis, kan ändra känslan över min senaste ridlektion... Åhhh! Ridning en gång i veckan suger!
Jag tror bestämt att det har kommit någon slags "Träna-så-mycket-som-möjligt" trend. Överallt man ser så står det "Har just varit på gymmet", "Ska snart fara och träna" eller "Imorgon blir det träning", och jag är inte bättre än att jag nog ska haka på den trenden. Nu järnspikar ska extrakilorna väck! Det blir super nu när vi flyttar och får eget gym i källaren med allt man kan tänkas behöva.
Sommar 2048, here i come!






Kommentarer
Postat av: ida

Moa,du har ju inga extrakilon!hur har du tänkt det här??

2010-11-10 @ 11:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0