Tisdag Nov 16:2

Ikväll följer fortsättning på min och Timmys Harry Potter Maraton.
Jag har en dålig vana (tvångstanke om ni vill det) att när det tillkommer någon ny bok/film i en serie så måste jag läsa/se böckerna respektive filmerna som finns före i rätt ordning en gång till innan jag kan se eller läsa den nya.
Jag har alltså läst Harry Potter och de vises sten inte mindre än sju gånger, och Om jag kunde drömma minste lika många gånger, dock av en helt annan orsak.
Jag måste tydligen duscha innan vi ska se någon film. Förstår inte... hästdoft är väl något alla vill ha på sin huvudkudde? Om det fanns på tub skulle det finnas hamstrat i varenda garderob. Så det så!

Kommentarer
Postat av: Linn

Vi har samma besatthet, vi håller också på att se om alla HP-filmerna nu! Eller, vi började igår... men tyvärr sov jag 80% av tiden. :p Vi tänker se den nya i Skeå på lördag, om det fortfarande finns biljetter dvs. Kram

2010-11-17 @ 10:36:57
URL: http://www.apathyontherise.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0