Hoppkurs idag dåå

Man blir inte ett dugg ridsugen när man står på sidan av på en hoppkurs. Inte ett dugg. Den krockade lite idag då Timmy slutar att jobba precis som den börjar, och jag kände inte riktigt för att lämna lillan ensam hemma en timma så cyklade dit och agerade fotograf istället när han kom hem.
Någon gång ska jag kämpa mej igenom den nedra instruktionsboken som kom med kameran, men vem tror dom egentligen orkar läsa igenom en nästan tre cm tjock bok ??! Okej om den handlar om drakar, trollkarlar, bäckahästar eller Rand Al'thor, men intruktioner till en kamera, njaae, jag tror inte det.
Nämnde jag att jag absolut inte kände för att putta ner närmsta ryttare och hoppa upp och rida själv?!  Det gjorde inte saken bättre att dom hoppade en rolig och givande övning heller... dom har alltbra nog tur att alla fick sitta kvar i sadeln idag. Ja, dom flesta i alla fall...
·
·
Men nästa vecka, då jäklar !

Kommentarer
Postat av: Mimmi Naveed

Social ett tag? :D

2011-08-04 @ 22:35:45
URL: http://mimmiiiss.blogg.se/
Postat av: Amanda

Fina bilder !:)

2011-08-08 @ 19:49:58
URL: http://mandapanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0