Hoppning är en färskvara. Markarbete med.

Min ridhjälm borde förmurkna snart med tanke på hur mycket intorkad svett den består av. Skulle tro att det är ungefär 85% svett och 15% hjälm kvar. Borde göra en seriös funderare på att köpa en ny, tror den skulle gå i ungefär 1346 bitar om jag skulle ramla av. Nåja, det får bli ett senare problem.
Idag stod det markarbete på mitt och Teos schema, och med tanke på att varken jag eller Teo har travat så mycket som över en bom senaste månaderna så gick det ganska bra. Tillräckligt bra i alla fall.
Mitt motto för dagen blev: Träning ger färdighet. Och träning ska det bli! Hädanefter ska cavaletti och studs stå med på det dagliga schemat. Inte riktigt, men nästan!
Haha, ja... vad säger man?
Han var lite vinglig och Väldigt pigg, och min avståndsbedömning var inte den bästa. Men jag hoppas att allting ska lösa sej med lite träning.
Bilderna ovan får lov att vara "FÖRE"-bilder. "EFTER"-bilderna kommer om några veckor då allting, förhoppningsvis, funkar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0