Se så ridningen ställer till det!

Trots ynka 15 minus grader så dunkar händerna av kyla redan medans vi skrittar fram i skogen. Usch då, kanske skulle ha tagit andra handskar än mina tunna Rosa-bandet handskar i nappa... Att jag aldrig lär mej.
Händerna fortsätter att dunka, dunka medan jag rider trots att jag försöker gömma dom inuti ärmarna på ridoverallen. Det funkade inte så bra, mudden sitter alldeles för hårt och ärmarna är för korta. Blä.
Jag ska designa en egen ridoverall till nästa år som ska ha alla extra finesser som inte finns på Hööks-overallerna. Te.x Långa ärmar som når över händerna om så önskas, supertunn supervarm fodring så man aldrig fryser men samtidigt inte känner sej som en michelingubbe och krage som går att dra ända upp trots halsduk.
När jag likka ändå är på G kan jag även designa en snygg ridhjälm utan dom där fula "luft-hålen" som numera finns på alla dyra märkes hjälmar och ridskor med samma supertunna och supervarma fodringer som kommer att finnas i mina ridoveraller. Det ska även finnas snygga ragg-sockar som går upp över knät. Så skönt.
Detta kommer att bli storslaget!!
I alla fall. Här bjuder jag på lite bilder på mina stackars fingrar.
Nedan: Haha, min hand ser ut som en klo... raw raw. Det ser faktikst inte så svullet ut på bilden..?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Aj, såg ont ut! Jag vill också ha vår, komsikomsi :)

2011-02-19 @ 23:51:09
Postat av: Sandra

Aj, såg ont ut! Jag vill också ha vår, komsikomsi :)

2011-02-19 @ 23:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0