Bit-kallt!

Svinigt kallt! Det är rätta ordet för en kort sammanfattning av ridningen idag.
Brrr, mätaren stod på inte mindre (mer??) än -19 grader när jag begav mej mot stallet, själv hade jag gissat på det dubbla... Jag skulle döda för lite vinterpäls dagar som denna! Det är ju skamligt att vi inte börjat odla det än, jag menar det är väl 2011?
Det blev en ungefär timmes tur i skogen idag, och jag ångrar INTE att jag drog på mej S overall. Den värmde riktigt behagligt, synd bara att den inte går över fötterna. Eller huvudet.
.
Bilden lånad från Hööks
.
Jag måste erkänna att jag var lite skeptisk emot ridoverallen från början. Hatar att känna mej klumpig och orörlig när jag rider, men den var faktiskt riktigt bekväm. För att inte tala om varm! Inte alls klumpig och knorrig som jag hade förutspått att den skulle vara.
Fem plus av fem möjliga!

Kommentarer
Postat av: A M A N D A

Hej! Jag har just nu en tävling i min blogg, om den snyggaste matchningen med dig & din häst/ponny. Är du intresserad att vara med? Skicka ditt bidrag till [email protected] och vinn hemliga saker!

Läs mer här: http://rilfarna.blogg.se/2011/january/tavling-ala-amanda.html

2011-01-20 @ 23:50:13
URL: http://rilfarna.blogg.se/
Postat av: OLIVIAWESTERN.BLOGG.SE

Ska köpa mig en overall till nästa vinter... för det är lätt att ta på sig. Slipper ha jacka + termobyxor..

2011-01-21 @ 10:18:11
URL: http://oliviawestern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0