Finaste Danika !

Väldans vilken sen kväll det blev idag, jag Åkte till Danika vid sju och kom inte hem förrän för 10 minuter sedan. Jag beslöt att rida till banan och bara vägen dit och hem mäter drygt 7 km som vi naturligtvis skrittade =) Hur mysigt som helst var det ♥ Över åkrar, genom skogsdungar och längst med bäcken.
Väl på banan var hon GRYM! Hon gick otroligt bra och jag bara njöt... underbart! Red på tränsbettet med fasta ringar och jag tror att jag kommer att köra på det några dagar då hon verkade trivas så bra med det, och jag med. Övergångar står på schemat imorgon !
Nej, nu sitter Timmy i soffan och väntar på att vi ska slå på Sanctum. Det ska tydligen vara bra ?

Kommentarer
Postat av: Mona

ja jag vart nästan lur men man vet fan aller ;P helt plötsligt äre värsta gatkorsningen :P haha

2011-07-18 @ 23:39:21
URL: http://turossi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0