Hoppkurs

Usch, jag borde egentligen gå raka spåret in i duschen och stå där. Länge. Så fräsch känner jag mej just nu, men det är ju ett bra tecken på att man jobbat! Det är härligt att svettas, då känner man sej lite duktig efteråt.

Hoppkurs idag, altså. Z hade nog träningsvärk eller lik från igår (också hoppkurs) då hon kändes väldigt seg och mör, och den lilla gnutta energi hon hade i början gick ganska snabbt över. Hon gick inte riktigt på alla cylindrar tror jag =) Men hon skötte sej mycket bra tycker jag, men tanke på att hennes ryttare (jag!) verkligen inte fick till varken ridningen eller känslan idag... suck. Avståndsbedömning, vad är det? Inget jag hade en susning av idag i alla fall, och eftergift? Är det någon slags hjälptygel?

Nej men seriöst så kändes jag inte riktgit på G idag. Jag ska göra mitt yttersta för att rensa bort alla spår av hoppkursen ur hjärnan och kicka ass nästa hoppkurs istället. Japp japp! Hakuna Matata.


Ritad av mej 2006. Om någon undrar vars det andra hinderstödet tog vägen så flög det flera kilometer när dom kraschade

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha! TACK! :) Vad duktig du är på att rita! :)

2011-09-21 @ 21:23:54
URL: http://friiiiiiida.blogg.se/
Postat av: Frida

Ja, då är det nog på tiden!

Har inte sett att jag fått nått recept ännu, men köpte hem lax idag! :) Om du orkar kan du få skicka receptet till [email protected] så kanske vi lyxar till det imorgon! =)

2011-09-22 @ 17:08:30
URL: http://friiiiiiida.blogg.se/
Postat av: Frida

Tack, vad snällt av dig! =) Näe, jag har inte kännt nåt ännu, men hoppas att det inte dröjer så många veckor till! Nu är jag i statiet där det knappt syns eller känns & ibland undrar man om det verkligen är nåt där. Så det ska bli skönt när man får bekräftat med en spark eller UL! ;)

2011-09-23 @ 06:12:54
URL: http://friiiiiiida.blogg.se/
Postat av: Frida

Ja precis! Vi är jäkligt nyfikna, så det kan nog hända att vi vill veta .. ;)

2011-09-23 @ 23:03:47
URL: http://friiiiiiida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0