2 dar i rad

Det enda konstiga med gymet jag går på är alla speglar som sitter överallt, what´s upp med dom? Om det är nägon gång man INTE vill se sej i spegeln så är det väl när man är röd i ansiktet och svettig, och konstigt nog så blir man det på gym.

(Inköpslista: NYA TRÄNINGSKLÄDER! Herregud...(jamen byxor iaf))

Miss Olympia nästa dåå. Jag tänker om sisådär 2-3 veckor.


Tydligen så är speglarna där för att man ska se att man lyfter rätt å så. Jag blir rätt så fascinerad av dom som lyfter så tungt att det ser ut som att dom ska spricka vilken sekund som helst samtidigt som dom har stenkoll på sej själv i spegeln UTAN att börja skratta. Fascinerande. För att få något vettingt gjort med speglar framför mej har jag kommit på en smart lösning, nämligen "Kolla överallt förutom frammåt". Det funkar sådär.

En av stretchingmaskinerna. Skulle inte tacka nej att ha hemma


Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0